مرکز شتابدهی نوآوری

استارپ دژینو، پلتفرم پرفورمنس مارکتینگ

#معرفی استارتاپ

تقلب در بازاریابی هزینه‌هایی دارد و اثبات شده است، اما این تقلب‌ها برای بسیاری از دیجیتال مارکترها قابل اندازه‌گیری نیست. در مطالعه‌ای که اخیرا با مارکترها انجام داده ایم، دو سوم پاسخ‌دهندگان در سال گذشته نوعی تقلب در بازاریابی را تجربه کرده‌اند. دژینو با این دانش ورود انواع بات مخرب و کلیک نامعتبر را به شما هشدار داده و از ورود آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

دژینو استارتاپی از استارتاپ‌های شتابدهنده دیجی نکست است. این استارتاپ با تکیه بر تشخیص تقلب تبلیغات کلیکی و هوش مصنوعی فعالیت می‌کند.

قاعده کلی پرفورمنس مارکتینگ چیست؟ قاعده بازاریابی عملکردی(Performance Marketing) در یک کلام خلاصه می‌شود: تنها برای پرفورمنس و عملکرد در قالب‌های کلیک تبلیغاتی، جمع‌آوری لید و انواع کانورژن‌ها (تبدیل‌ها)، پول می‌پردازید یا دریافت می‌کنید.

پرفورمنس مارکتینگ از اواسط دهه 90 میلادی همزمان با شروع کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک (CPC) وجود داشته است و به هیچ وجه موضوع جدیدی نیست. محبوبیت بازاریابی عملکردی، که مخفف بازاریابی مبتنی بر عملکرد است، تا حد زیادی به لطف فناوری جدیدی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد اطلاعات بیشتری در مورد ترافیک و عملکرد کمپین خود جمع‌آوری کنند. این دسترسی به داده‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تلاش‌هایشان ارزش بیشتری پیدا کرده و تبلیغات خود را بهینه‌تر کنند.

به منظور آشنایی با این استارتاپ و خدمات آن می‌توانید به آدرس https://dezhino.com مراجعه نمایید.