اولین نشست اعضای مرکز شتابدهی نوآوری در سال جدید، برگزار می‌شود

نشست اعضای مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس

زمان انتشار

مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس با هدف آشنایی اعضای خود (مدیران شتابدهنده‌های نوآوری و فضاهای کار اشتراکی) با خدمات مختلف صندوق نوآوری و شکوفایی ، اولین نشست سال جدید را در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌کند.

مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس در سال جدید به منظور توانمندسازی، شبکه سازی، انتقال دانش و تجربه و آشنایی با خدمات مختلف و مناسب برای شتابدهنده‌های نوآوری و فضاهای کار اشتراکی عضو خود رویدادهای مختلفی را برنامه ریزی نموده است. در اولین رویداد با عنوان "نشست اعضای مرکز شتابدهی نوآوری" که به صورت یک روزه برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان با خدمت کمک هزینه بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی به همراه برنامه جهش تولید دانش بنیان با محوریت معرفی بسته رویش آشنا خواهند شد.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به واسطه ماموریتی که طبق قانون برای حمایت و تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و در راستای تحقق شعار سال دارد، برنامه جهش تولید دانش بنیان را برنامه ریزی و تدارک دیده است.

 کمک هزینه تحقیق و توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی یکی دیگر از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی است که با هدف حمایت از فعالیت‌های تحقیق و توسعه و تقویت بنیه توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف شده است.

برنامه‌های دیگر نشست، اعطای گواهینامه‌های صلاحیت سطح 1 شتابدهی به شتابدهنده‌های نوآوری تایید صلاحیت شده به همراه برنامه عارضه‌یابی شتابدهنده‌ها با همکاری دفتر توسعه زیر ساخت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری خواهد بود.

این نشست در تاریخ 4 تیرماه 1403 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی از ساعت 9 الی 16 برگزار خواهد شد.

آلبوم تصاویر

منبع
ارسال دیدگاه

اشتراک گذاری خبر