سریلانکا، مقصد جدید صادراتی پرسیس ژن

زمان انتشار

شتابدهنده پرسیس ژن، از اعضای مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس، صادرات یکی از محصولات خود به کشور سریلانکا را آغاز کرد.

شتابدهنده دارویی پرسیس ژن که از تولیدکنندگان موفق داروهای بیوتکنولوژی، شیمیایی و واکسن انسانی است با ارائه محصولات خود به بازار از سال 1400، برنامه‌ ریزی برای صادرات محصولات خود را نیز آغاز کرد. این شتابدهنده تاکنون موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای ترکیه، ونزوئلا، فیلیپین، اوکراین شده است. با توجه به نیاز بازار و اقدامات صورت گرفته در پرسیس ژن، سریلانکا جدیدترین مقصد صادراتی محصول برکسورف به عنوان داروی حیات بخش نوزادان است.

برکسورف دارویی است که برای درمان و پیشگیری سندروم زجر تنفسی (RDS) نوزادن استفاده می شود. سندروم زجر تنفسی معمولا در نوزادان نارسی اتفاق می‌افتد که در کمتر از 32 هفتگی بارداری مادر به دنیا آمده اند یا وزن تولدشان برابر یا بزرگتر از 700 گرم بوده است. این نوزادان کمبود ماده ای به نام سورفکتانت در ریه خود دارند که از چسبیدن ریه‌ها به هم جلوگیری می کند، و نوزاد قادر به تنفس طبیعی نیست. برکسورف، یک سورفکتانت طبیعی است که همانند سورفکتانت خود نوزاد به او کمک می کند تا تنفس طبیعی داشته باشد.

آلبوم تصاویر

منبع
ارسال دیدگاه

اشتراک گذاری خبر