رویداد تخصصی ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربهها توسط دیام برد در سالن کتابخانه ملی تهران برگزار شد
رویداد ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربهها» توسط رسانه دیام برد و با هدف انتقال تجربه و دانش متخصصین و فراهم آوردن بستر شبکهسازی برای اهالی جامعه بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات ایران ۳۰ مرداد در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد.
سخنرانان این رویداد به عنوان مدیران ارشد بازاریابی کسبوکارهای غیردیجیتال از جمله صنایع مواد غذایی و نوشیدنی، محصولات بهداشتی و شویندهها، کالاهای الکترونیکی و لوازم خانگی، محصولات صنعتی و ساختمانی، تجربیات خود در زمینه فعالیتهای تبلیغاتی و ارتباطیشان را بیان کردند. در این رویداد دو پنل نیز برگزار شد.
از جمله مهمترین محورهای اصلی رویداد به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
انتقال تجربه از طریق ارائههای متخصصین این حوزه
یک پنل گفتگو درباره چالشهای امروز واحدهای مارکتینگ و آژانسها
شبکه سازی، ایجاد و گسترش ارتباطات فعالان حوزه
آلبوم تصاویر
دسترسی سریع به این مطلب