پیشنهاد سرمایه‌گذاری بیش از 70 میلیارد تومانی بر روی طرح‌های 6 شتابدهنده منتخب

روز نهایی رقابت بذرپاشان با ارائه 6 شتابدهنده برگزار شد

زمان انتشار

روز نهایی رقابت بذرپاشان با ارائه شتابدهنده‌های نوآفرین، خانه نوآوری، پیشگامان، گرین تک، هنام فارمد، هفت و هشت در خانه کارمان لواسان برگزار شد

رویداد رقابت بذرپاشان با ارائه 6 شتابدهنده‌ منتخب عضو مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس پیش روی سرمایه گذاران خطرپذیر و مدیران تصمیم‌گیر از شرکت‌های بزرگ و صنایع نوآور به کار خود پایان داد.

روز اول رویداد در تاریخ 18 شهریور 1403، با ارائه اولیه شتابدهنده‌ها در مقابل داوران و منتورها در محل کارخانه نوآوری آزادی برگزار و گزینه‌های منتخب برای روز پایانی مشخص شدند. روز دوم رویداد در تاریخ 20 شهریور 1403 به صورت تور بازدید موشکافانه از شتابدهنده‌های کارخانه نوآوری آزادی به منظور آشنایی با فرصت‌ها و روش‌های سرمایه گذاری پربازده در استارتاپ‌ها برگزار شد. روز پایانی در تاریخ 27 شهریور 1403 برگزار شد و شتابدهنده‌های زیر برنامه‌های شتابدهی و فرصت‌های مشارکت و همکاری خود را ارائه کردند.

-شتابدهنده نوآفرین فعال در حوزه کسب و کارهای حوزه مالی

-شتابدهنده خانه نوآوری فعال در فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات

-شتابدهنده گرین تک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

-شتابدهنده هفت و هشت فعال در حوزه معماری 

-شتابدهنده هنام فارمد در حوزه دارو

-شتابدهنده پیشگامان در حوزه فناوری اطلاعات

در این رویداد سرمایه‌گذاران پیشنهاد سرمایه‌گذاری بیش از 70 میلیارد تومانی بر روی طرح‌های 6 شتابدهنده را ارائه کردند.

در این رویداد مهندس مهدی عظیمیان رئیس مرکز شتابدهی نوآوری با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز در ده سال گذشته، جذب سرمایه و شبکه سازی را از مهمترین دلایل برگزاری این رویداد بیان کردند. همچنین در این رویداد از زحمات و تلاش‌های کاوه گودرزی مدیر عامل جهش، سهیل عباسی عضو هیئت مدیره هم‌آوا، پدرام ورشوکار مدیر عامل گروه مالی بلوط و حامد ادریسیان مدیر حقوقی هولدینگ شوینده گلرنگ تقدیر شد.

مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس به منظور ارتقای سطح فعالیت اعضای عضو خود رویدادهای مختلفی را در سال جاری برنامه‌ریزی نموده است. اولین رویداد سال جاری با عنوان "گردهمایی اعضای مرکز شتابدهی نوآوری" تیرماه با حضور مدیران شتابدهنده‌های نوآوری و فضاهای کار اشتراکی در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

 

 

آلبوم تصاویر

منبع
ارسال دیدگاه

اشتراک گذاری خبر