-
دستهبندی
- رویداد
حضور دو تیم از کارخانه نوآوری آزادی و یک تیم از کارخانه نوآوری هایوی در پاویون منطقه بین المللی نوآوری ایران در بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار
بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به کار خود پایان داد
بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با حضور تیمهایی از کارخانه نوآوری آزادی، کارخانه نوآوری هایوی و مرکز رشد نخبگان پارک فناوری پردیس در پاویون منطقه بین المللی نوآوری ایران به پایان رسید.
بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به کار خود پایان داد.
در این دوره از نمایشگاه سه تیم مستقر در شعب پارک فناوری پردیس (دو استارتاپ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی و یک شرکت مستقر در کارخانه نوآوری هایوی) و یک تیم عضو مرکز رشد نخبگان پارک فناوری پردیس در پاویون منطقه بین المللی نوآوری ایران شرکت کردند.
موبیشا یکی از تیمهای حاضر در پاویون، در حوزه اتوماسیونهای فروش فعالیت میکند و به صورت تخصصی، برای کمک به فروشندگان در مارکتپلیسها طراحی شده است. این استارتاپ در کارخانه نوآوری آزادی و سوله دیجینکست مستقر است.
آرمو، به عنوان پیشگام در حوزه فناوریهای نوین واقعیت افزوده، از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده و با ارائه راهکارهای نوآورانه، به دنبال دگرگونی در تجربه خرید آنلاین است. این شرکت با هدف توانمندسازی کسبوکارها برای افزایش فروش و رضایت مشتری، به فروشگاهها و کسبوکارهای آنلاین کمک میکند تا محصولات خود را به شیوهای جذاب، تعاملی و کاربردی به مشتریان ارائه دهند. یکی از چالشهای اصلی خرید آنلاین، عدم قطعیت مشتریان در مورد محصول است. آرمو با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، این مشکل را برطرف کرده و به مشتریان این امکان را میدهد که محصولات را پیش از خرید، به صورت سهبعدی و در محیط واقعی خود مشاهده کنند. این قابلیت، علاوه بر افزایش اعتماد مشتریان، موجب کاهش نرخ بازگشت کالا و در نتیجه بهبود تجربه خرید آنلاین میشود. همچنین، آرمو با بهرهگیری از تحلیلهای هوشمند رفتار مشتریان، به کسبوکارها کمک میکند تا فرایند تصمیمگیری خرید را بهبود بخشند. این امر منجر به بهینهسازی استراتژیهای بازاریابی و افزایش نرخ تبدیل فروش خواهد شد. راهکارهای ارائه شده توسط آرمو، علاوه بر نمایش واقعیتر محصولات، شامل ویدیوهای تعاملی واقعیت افزوده و قابلیت مشاهده محصولاتی نظیر لوازم آرایشی، عینک و کفش روی چهره و بدن مشتری نیز هست. این قابلیتها به طور قابلتوجهی به بهبود تجربه خرید و افزایش اعتماد مشتری کمک میکند.
آرمو با تمرکز بر صنایع مختلفی همچون فرش و تابلو فرش، مبلمان، رستورانها، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک و لنز و نمایشگاهها، موفق به انجام پروژههای متعددی شده است. همچنین این شرکت به دنبال توسعه راهکارهای نوآورانهای است که بتواند پیوندی میان دنیای فیزیکی و دیجیتال در تجربه خرید ایجاد کند. با توجه به مزایای رقابتی آرمو از جمله راهاندازی سریع بدون نیاز به دانش برنامهنویسی، کاهش هزینههای بازاریابی و لجستیک، افزایش نرخ تبدیل فروش و بهبود تجربه مشتری، این شرکت به دنبال همکاری با کسبوکارهای بیشتر در سطح ملی و بینالمللی است. این استارتاپ در کارخانه نوآوری آزادی و سوله دیجینکست مستقر است.
شرکت راهبرد سیستم ایساتیس (مسئولیت محدود) از سال 1401 فعالیت خود را با تمرکز بر کسب وکارهای نوین در بخشهای مختلفی از جمله طراحی و پیادهسازی پلتفرمهای نرمافزاری و تجارت الکترونیک آغاز کرده است.فعالیت اصلی این شرکت، طراحی و پیادهسازی نرمافزارهای سفارشی، پلتفرمهای بازاریابی و استقرار محصولات در بخشهای مالی، تجارت الکترونیک، سرمایه انسانی، اتوماسیون اداری، بازرگانی است. این شرکت از شرکتهای مستقر در کارخانه نوآوری هایوی است.
همچنین در این پاویون، واحدهای ستادی مرکز رشد، جذب و پذیرش و شعب منطقه به معرفی خدمات پارک فناوری پردیس و تبیین ایجاد منطقه بینالمللی نوآوری ایران پرداختند.
بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از تاریخ 23 تا 26 آذر 1403 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور پارکهای علم و فناوری و شرکتهای دانشبنیان و تیم های فناور برگزار شد.
آلبوم تصاویر
دسترسی سریع به این مطلب