تقدیر از برترین کوورک‌ها در پردیس سامیت 1403

زمان انتشار

در رویداد پردیس سامیت 1403 از برترین فضاهای کار اشتراکی عضو مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس تقدیر به عمل آمد.

در اختتامیه رویداد پردیس سامیت ۱۴۰۳ که  در پارک فناوری پردیس برگزار شد، از سه فضای کار اشتراکی برتر در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

بر اساس ارزیابی سالانه صورت گرفته توسط مرکز شتابدهی نوآوری، «فضای کار اشتراکی هفت و هشت» به عنوان برترین فضای کار در سال ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر شد. فضاهای کار اشتراکی «آبی سفید» و «زاویه» نیز به ترتیب به عنوان شتابدهنده‌های دوم و سوم معرفی شدند.
از معیارهای ارزیابی این فضاها می توان به تعداد افراد مستقر در فضا، تعداد افراد در فضای اختصاصی، گردش ملی و امکانات و زیرساخت فضای کار اشتراکی اشاره کرد.

 هشتمین دوره رویداد پردیس سامیت با عنوان گردهمایی اعضای مرکز شتابدهی نوآوری اعم از شتابدهنده‌ها، مدیران فضاهای کار اشتراکی و برگزار کنندگان رویدادهای کارآفرینی 18 و 19 مهرماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این رویداد علاوه بر ارائه گزارش عملکرد ۱۰ ساله مرکز شتابدهی نوآوری، پنل‌ها و سخنرانی‌هایی با موضوعات بررسی نقش شتابدهنده‌ها در زیست بوم نوآوری،دلایل ماندگاری شتابدهنده‌ها، تجربه ادغام شتابدهنده‌ها و فضاهای کار اشتراکی، نقش بروکرها در زیست بوم نوآوری و بررسی نقش فضاهای کار اشتراکی در زیست بوم نوآوری کشور برگزار شد.

 

آلبوم تصاویر

منبع
ارسال دیدگاه

اشتراک گذاری خبر