در نشست اعضای مرکز شتابدهی

اعطای 22 گواهی صلاحیت شتابدهی به شتابدهنده‌های نوآوری

زمان انتشار

به منظور حمایت هدفمند و متمرکز از شتابدهنده‌های دارای صلاحیت، در نشست اعضای مرکز شتابدهی نوآوری به 22 شتابدهنده سطح 1 گواهی صلاحیت اعطا شد.

در نشست اعضای مرکز شتابدهی نوآوری با توجه به بررسی شاخص‌های فعالیت شتابدهنده‌های عضو مرکز شتابدهی نوآوری بر اساس مدل جدید ارزیابی، با حضور رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس و معاون دفتر توسعه زیر ساخت نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری،22 گواهینامه صلاحیت به مدیران اعطا شد.

در این نشست که از ساعت 9 صبح 4 تیرماه برگزار شد، معصومه خان احمدی مدیر توسعه فناوری‌های آینده صندوق نوآوری و شکوفایی گرنت بلاعوض تحقیق و توسعه صندوق نوآوری را برای مخاطبان ارائه کرده و به سوالات پاسخ دادند.

مصطفی بغدادی مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در نشست ضمن برشمردن 8 بسته حمایتی ویژه دانش بنیان‌ها در موضوعات مختلف که توسط صندوق طراحی شده است، بسته رویش را به طور کامل تشریح کردند.

مهدی عظیمیان رئیس مرکز شتابدهی نوآوری نیز در این نشست برنامه‌های جدید مرکز برای سال جدید را معرفی کرده و از حضور مدیران شتابدهنده‌ها و فضاهای کار اشتراکی عضو در این نشست تشکر کردند.

حسین صفری، معاون دفتر توسعه زیرساخت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، گواهینامه صلاحیت شتابدهنده‌های دانش‌بنیان را سبب ایجاد‌ هویتی مشخص به شتابدهنده‌ها خواند و افزود: از این پس حمایت‌های معاونت علمی از شتابدهنده‌هایی انجام خواهد شد که شاخص صلاحیت یک شتابدهنده را دارا هستند.

در بخش دیگری از نشست هاشمی، معاون دفتر توسعه زیرساخت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، با توجه به شکل گیری و توسعه فعالیت شتابدهنده‌های نوآوری در یک دهه گذشته در زیست بوم نوآوری کشور، به معرفی طرح آسیب شناسی فعالیت شتابدهنده‌ها پرداختند.

در ادامه مصطفی صفدری عضو هیئت علمی دانشگاه و مجری طرح عارضه‌یابی شتابدهنده ها ضمن بیان مباحثی در حوزه نوآوری، مدل استفاده شده در طرح عارضه یابی را تشریح کردند.

در پایان نشست،شرکت‌کنندگان ضمن تکمیل پرسشنامه نسبت نظرات، سوالات و چالش های فعالیت مجموعه خود مطرح کردند.

 

آلبوم تصاویر

منبع
ارسال دیدگاه

اشتراک گذاری خبر