دوره «آموزش راهبری کسب و کار»

تاریخ
مکان تهران
قیمت 0 تومان

توضیحات

طرح «تریگ کمپ» با هدف آموزش راهبری کسب و کار با حمایت دفتر توسعه زیرساخت های زیست بوم نوآوری توسط شتابدهنده تریگ آپ در سطوح مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دوره آموزش راهبری کسب و کار در سطح مقدماتی با حمایت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و به همت شتاب دهنده تریگ‌آپ از 28 بهمن ماه تا 2 اسفند ماه سال جاری در کافه سینرژی برگزار می‌شود. در این دوره که در راستای توانمندسازی زیرساخت های فعال در زیست بوم نوآوری از جمله مراکز نوآوری، کارخانه های نوآوری، شتابدهنده ها و ... برگزار می‌شود، آموزش جامع و تخصصی برای کسب مهارت های لازم برای راهبری کسب و کارهای نوپا ارائه می شود.

سطح مقدماتی تریگ کمپ در ۱۱ موضوع محوری از جمله تکمیل بوم ناب برای یک ایده، شاخص های عملکردی کسب و کارها نوپا، اعتبارسنجی ایده، مباحث مالی و حقوقی در تیم ها، نقش‌های تیمی و بوم کارتیمی، مهارت پرسشگری و ارتباط موثر تعریف و ایجاد شده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به نشانی www.trigup.com/trigcamp مراجعه و با شماره 09025377636 تماس بگیرند.

تریگ آپ

برگزارکننده: تریگ آپ

1 کل رویدادها
0 رویداد فعال
بیشتر

مکان

آدرس

تهران - تهران، خیابان مطهری، تقاطع سهروردی، پلاک ۹۴

ارسال دیدگاه

زمان شروع

28 بهمن 1402 ساعت 09:00

زمان پایان

2 اسفند 1402 ساعت 18:00
افزودن به تقویم گوگل

اشتراک گذاری رویداد