ششمین دوره رویداد پردیس سامیت با استقبال پرشور بیش از 280 شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد

زمان انتشار

یک دورهمی فناورانه با چاشنی گفتگو و شبکه سازی

در آخرین روزهای سال 1401 ششمین دوره رویداد پردیس سامیت با استقبال پرشور استارتاپ ها، مراکز رشد، فضاهای کار اشتراکی و سرمایه گذاران در پارک فناوری پردیس و با محوریت ارتباط صنعت و نوآوری برگزار شد. حضور بیش از 280 شرکت کننده از سراسر کشور، این دوره از رویداد را به محلی برای گفتگوهای دو و چند نفره اجزای زیست بوم نوآوری و فناوری تبدیل کرد و حتی کم شدن طول دوره پردیس سامیت در مقایسه با دوره های قبل نتوانست از تحرک و نشاط این دوره بکاهد.
برپایی نمایشگاه شتاب دهنده ها برای ارائه دستاوردهای خود از ابتکارات این دوره از پردیس سامیت بود که با استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت. استقبال از دمودی تیم های استارتاپی نیز به حدی بود که صندلی خالی برای نشستن پیدا نمی شد. حضور داوران و سرمایه گذاران در این بخش نیز بر شوروحال آن افزوده بود و تیم های استارتاپی برای ارائه دستاوردهای خود تلاش می کردند.
برگزاری سه پنل چالشی و پر مخاطب نیز از دیگر برنامه های پردیس سامیت در سال 1401 بود. وجود آراء و نظرات گوناگون اعضای این پنل ها و عدم یکنواختی آنها باعث می شد تا شرکت کنندگان در این سه پنل چشم از محل ارائه برندارند.
پنل هایی با موضوعات کاربردی و مهم ارتباط زیست بوم نوآوری و صنعت، نقش منابع انسانی در توسعه و شکست کسب و کارها و بررسی و آسیب شناسی زیست بوم استارتاپی که اولی در حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ارائه شد و وی نیز مانند سایر شرکت کنندگان به نظاره تضارب آراء در این پنل پرداخت.
رویکرد اصلی امسال پردیس سامیت ارتباط صنعت و فناوری بود که در تمامی برنامه های این رویداد به آن توجه شده بود، از حضور مدیرانی از صنایع بزرگ کشور گرفته تا برگزاری پنل های تخصصی و هم چنین تشریح قانون جهش تولید دانش بنیان که امسال مورد تصویب و ابلاغ قرار گرفته بود.
گفتگوهای طولانی سرمایه گذاران و تیم های استارتاپی در فضای غیر رسمی این رویداد بیش از همه به چشم می آمد. استارتاپها در این رویداد یک روزه کوشیدند تا با ارائه دستاوردهای خود، موفق به جذب سرمایه شوند.
رویداد پردیس سامیت از آغاز کار خود تا امروز همیشه به حس خوب میهمانان و شرکت‌کنندگان خود اهمیت زیادی ‌داده است زیرا سرگرمی‌های و بازی های مشترک بین مخاطبان، باعث هم‌افزایی و شبکه سازی می‌شود و این دوره نیز علی رغم اینکه زمان رویداد به یک روز کاهش یافته بود، این حس خوب ادامه داشت.
اختتامیه رویداد پردیس سامیت 1401 نیز با معرفی 3 شتابدهنده برتر، 3 فضای کار اشتراکی برتر و 3 دمودی استارتاپی برتر برگزار شد. جشن و دورهمی پایانی نیز مانند دوره های گذشته پایان بخش رویداد پردیس سامیت بود که با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

آلبوم تصاویر

منبع
ارسال دیدگاه

اشتراک گذاری خبر